اردو – Urdu

پروجیکٹ
ClimateTalks.Org دنیا بھر کے لوگوں کی سمجھی آب و ہوا کے تجربے کے ایک ایسے عمل پر مبنی آب و ہوا مطالعہ ہے . کا مقصد تین گنا ہے:

1. ایک بنیادی سطح پر لوگوں کے ساتھ بات چیت اور بات چیت کے ذریعے مقامی سطح پر آب و ہوا کے بارے میں شعور کو بڑھانے کے لئے . شامل تمام لوگوں تصادفی منتخب کر رہے ہیں. ان کے تجربے اور آب و ہوا کی تفہیم کے بارے میں ایک کھلی ڈائیلاگ کے بعد، ایک ایسی دنیا دنیا گفتگو پر ختم ہونے والے ایک رسم کے طور پر فلایا ہے. یہ تجربہ یادگار بنانے کے لئے ، اور بعد میں دوستوں اور خاندان کے ساتھ مسلسل بات چیت کو تیز کرنے کے لئے ہے .

2. کہانیاں دستاویز اور بنی نوع انسان کی ایک عظیم تر کہانی میں ان کو متحد کرنے کے لئے. انٹرویوز، آسان واضح اور مختصر کھلی ختم سوالات کے ساتھ معیار تحقیق کے طریقوں، پر ناروے کے پروفیسر Steiner Kvale کے اصولوں پر مبنی ہیں. ( صفحے کے نیچے فہرست کو جانئے) . یہ ویب سائٹ ان کے پیچھے کہانیوں اور لوگوں کی دستاویز کے ” روڈ ” پر پہلا پڑاؤ ہے. ویب سائٹ کے تمام کہانیاں شامل نہیں ہے ، لیکن اس منصوبے کے عمل پر مرکوز ہے. کہانیاں بعد میں ایک کتاب کے لئے ” محفوظ “، اور دیگر کی منصوبہ بندی پائپ لائن میں ہیں. اے ): اس وقت تک، دنیا بھر سے خوبصورت لوگوں کی تصاویر سے لطف اندوز

3. چیلنجوں بنی نوع انسان کی سمجھ میں دنیا بھر سے لوگوں کو یکجا کرنے کے لئے کا سامنا ہے. یہ فلموں اور تصاویر کے ساتھ دستاویزی کہانیاں نشر کر رہے ہیں جہاں نمائشوں اور پریزنٹیشنز کے ذریعے کیا جاتا ہے. ہر سال اس منصوبے کو اقوام متحدہ کے آب و ہوا کانفرنس ( COP ) کو جاتا ہے اور ایک نمائش کرتا ہے. نہیں سرکاری کانفرنس کے حصہ کے طور پر ، لیکن ایک عوامی علاقے میں ، ایک مربع یا گلی کی طرح . اقوام متحدہ کے COP اوپر سے نیچے ہے، اس منصوبے پایان اپ ہے ) اے : نمائشوں لوگوں کی طرف سے عوام اور بنیادی طور پر کی ، لوگوں کے لئے ہیں.

میرے بارے میں :

IMG_3032

میرا نام Jens لوئس Valeur Jaques ہے. میں کارکردگی ڈیزائن اور بزنس Roskilde یونیورسٹی سے اور تخلیقی قیادت ، جدت طرازی اور کوپن ہیگن یونیورسٹی سے ادیدوستا ، آئی ٹی یونیورسٹی اور ڈینش ڈیزائن سکول میں ماسٹرز میں ایک بیچلر آف کے ساتھ ایک کلاکار ہوں. بعد میں مجھے بشریات، سوشیالوجی کے شعبہ اور کوپن ہیگن یونیورسٹی میں سیاسیات کے شعبہ کے شعبہ میں ماحولیاتی جائزوں میں خصوصی masterclasses کے ساتھ ہورہے ہیں.

ایک فنکار کی حیثیت سے میں تخلیقی میدان میں موٹے طور پر کام کیا ہے. تھیٹر اور رقص کی کارکردگی ، چھوٹے اور بڑے پیمانے پر آرٹ کی تنصیبات ، فلم اور سامنے اور کیمرے، فوٹو گرافی اور پینٹنگ کے پیچھے موسیقی ویڈیوز سے … تخلیقی اظہار مجھے فرق پڑتا ہے. درمیانے درجے کے غیر متعلقہ ہے.

پریرتا :

میرے والد ، Ronny Jaques ، ہمیشہ دنیا کے سفر ایک فوٹو گرافر تھا، اور وہ بھی ایسا ہی کرنے مجھ میں ایک بیج بویا . اس کی موت ایک ایسی دنیا میں مسافر کے طور پر اپنے آغاز ہوا . تاہم میں نے اپنے سفر کے لئے مقصد کی ضرورت ہے ، اور اس میں اپنی آب و ہوا کے منصوبے کا آغاز کیا.

تعلیمی دنیا میں بھی اور سیاسی میدان (اس کے کبھی کبھی اویکت نگمناتمک استدلال کے ساتھ) میں تمام اوپر سے نیچے سائنسی مواد کے ساتھ، میں عام لوگوں کے رہنے اور کام جہاں ” گراؤنڈ فلور کے فرش ” پر توجہ مرکوز ، ایک سب سے نیچے اپ آگمناتمک نقطہ نظر بنانا چاہتے تھے . اور میں صرف ایک انسان ، کسی دوسرے انسان سے بات کرتے ہوئے بات چیت کو مدنظر رکھتے ہوئے سادہ اور براہ راست آگے بڑھانے بننا چاہتی تھی. میں کھلی ختم سوال پوچھیں اور ان کی بات کرتے ہیں اور اس طرح سے سچے اور ممکن کے طور پر کے طور پر ایماندار گفتگو رکھ دے ، ممکن طور پر کے طور پر تھوڑا سا کہیں گے . اور تو یہ تھا؛ O)

عمل :

منصوبے کی لیکن ہمیشہ پوری دنیا inflating اور ان کی تصویر لینے کے ختم ہونے والے ” فنکارانہ ” رسم کے ساتھ ، صرف آب و ہوا کے مسائل اور چیلنجوں کے بارے میں مقامی لوگوں سے بات کرنے پر خصوصی توجہ کے ساتھ ، شکل میں ڈھیلے باہر شروع کر دیا. تاہم، میں جلد ہی لوگوں کو جہاں مجھے اس سے پہلے نہیں سنا تھا کہانیاں بتا احساس ہوا کہ ، اور میں مزید تفصیل سے دستاویز کاری اور ہر بار پوچھا ہے جہاں چند مخصوص سوال کے جواب میں ، میں مکمل کہانی ملا بات کو یقینی بنانے اور کہانیاں موازنہ بنانے کے لئے کہ insuring شروع کر دیا.

پانچ سال بعد ، 500 کے ارد گرد + مکالمات 90 + ممالک میں جگہ لے لی ہے. ہر بات چیت ایک پہیلی کا ایک چھوٹا سا ٹکڑا ہے. آپ کو مکمل تصویر کی طرح لگتا ہے پتہ نہیں کیا جہاں ایک پہیلی . میں نے آہستہ آہستہ ایک دوسرے کے ساتھ پہیلی ڈال کرنے کے لئے شروع کر دیا ہے اور اس کے علاوہ دلچسپ اور تمام جہانوں ہیں اور بعض الفاظ تقریبا ہر گفتگو میں استعمال کیا جاتا ہے کہ بات چیت سے دونوں کے درمیان تعلق تلاش کرنے کے لئے دلچسپ ہے.

مقصد :

میں ایک مخصوص نتائج پر میں تالا لگا ، بلکہ عمل دے پسند نہیں کرتے اور اس معاملے میں کہانیاں راستہ دکھائے . میں نے پہلے ہی اقوام متحدہ کی COP ملاقاتوں کے ارد گرد ہر سال تصاویر کے ساتھ ، نام WorldUnite.Me کے تحت نمائش کر رہا ہوں.

2008 کے بعد سے، لاکھوں لوگوں کی دنیا بھر میں نمائش دیکھا ہے. ذیل تصاویر کوپن ہیگن میں اقوام متحدہ کے COP15 سے تصاویر ایک انٹرایکٹو 100 پاؤں بڑی دنیا پر پیش کیا گیا جہاں سٹی ہال اسکوائر ، ، پر اور 10 دن اقوام متحدہ کے آب و ہوا کانفرنس کے دوران رات کے وقت نمائش پر ہیں.

ClimateTalks.Org اقوام متحدہ کی پولیس 15 ClimateTalks.Org اقوام متحدہ Cop15

 

مستقبل میں میں نے ایک کتاب ، ایک گولی فارمیٹ بات چیت، دستاویزی فلم ، پریزنٹیشنز بنانے کے کر سکتے ہیں …. وقت ثابت کردے گا : اے ) اب کے لئے میں اب بھی بات چیت میں توجہ مرکوز کر رہا ہوں: O)

( تاہم، میں دل کی گہرائیوں سے ” سامان کی کہانی “، اور ایک کہانی کہہ کے ان کے راہ کی طرف سے حوصلہ افزائی کر رہا ہوں. کیا تم نے اسے نہیں دیکھا ہے تو، آپ کو کرنا چاہئے . تم نے صحیح سے اوپر پر کلک کرکے یا لنکس حصے پر جا کر اسے تلاش کر سکتے ہیں. )

———————————

Steiner Kvale :

انٹرویو گائیڈ: ایک اچھا انٹرویو کے Kvale کے 10 معیار ( ماخذ: Steinar Kvale انٹرویو : 1996 معیار تحقیق کے طریقوں ایک تعارف ):

 علم اور انٹرویو کے موضوع سے واقف
 واضح سوال سادہ، آسان اور مختصر ہیں
انٹرویو کی ساخت اور مقصد کے  ساخت – دے وضاحت
 نرم – دو لوگ کیا کہتے ہیں ختم
 انٹرویو حساس – سننا
انٹرویو کے لئے اہم ہے جو  کھلی جواب
 اسٹیئرنگ – چاہئے وہ باہر تلاش کرنے کے لئے کی ضرورت ہے کیا پتہ ، سوالات استعمال کرتے ہیں اور اشارہ
انٹرویو کی طرف سے کیا کہا جاتا ہے کو چیلنج کرنے  کریٹکل تیاری
 یاد کیا پہلے سے ہی پہلے کہا گیا اور کہا گیا ہے جو واپس رجوع ہے، پہلے ہی انٹرویو کی طرف سے تبادلہ خیال کیا سوال مت پوچھو
 کہا گیا ہے کا خلاصہ بیان کیا تعبیر کی طرف سے
2 ایڈیشنل کا کلیہ:
 متوازن – بہت زیادہ نہیں بہت کم بات کرنے کے لئے نہیں بات کرنے کے لئے
 اخلاقی انٹرویو تحقیق کے بارے میں کیا ہے اور کس طرح کے اعداد و شمار کا علاج کیا جائے گا حساس – یقینی بناتا ہے
تحقیق کا مقصد کا ایک مختصر تعارف بنائیں اور رازداری کے مسائل کے بارے میں پوچھیں. انٹرویو اس کا / اس کے نام کا اشتراک کرنے کے ساتھ ٹھیک ہے.

It's only fair to share...Share on FacebookShare on VKEmail this to someonePrint this pageTweet about this on TwitterShare on StumbleUponShare on TumblrShare on RedditPin on PinterestShare on LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>