na hÉireann – Irish

an Tionscadal
Is ClimateTalks.Org próiseas staidéar aeráide atá dírithe ar an taithí aeráide a fheictear de na daoine ar fud an domhain . Is é an aidhm atá leis:

1 . Chun cur le feasacht aeráide go háitiúil trí chomhrá agus idirghníomhú le daoine ag leibhéal bunúsach . Gach daoine a bhfuil baint a roghnaíodh go randamach . Tar éis dialóg oscailte faoina gcuid taithí agus tuiscint ar an aeráid , tá cruinne domhan teannta mar dóiteán dar críoch an chomhrá . Tá sé seo a dhéanamh ar an taithí i gcuimhne , agus spreagadh comhrá leanúnach le cairde agus teaghlaigh níos déanaí .

2 . Doiciméadú a dhéanamh ar scéalta agus iad a aontú i scéal níos mó de chine daonna . Na hagallaimh bunaithe ar phrionsabail an norwegian ollamh Steiner Kvale ar Mhodhanna Taighde cáilíochtúil , le éasca , soiléir agus gearr ceisteanna oscailte . (Féach liosta ag bun an leathanaigh ) . Tá an láithreán gréasáin an chéad stad ar an “bóthar ” de doiciméadú na scéalta agus na daoine taobh thiar dóibh . Ní dhéanann an láithreán gréasáin san áireamh na scéalta , ach tá sé dírithe ar an bpróiseas an tionscadail . Na scéalta “shábháil” do leabhar níos déanaí , agus tá pleananna eile ar na bacáin . Go dtí sin , taitneamh a bhaint as na híomhánna de na daoine álainn ó ar fud an domhain : o )

3 . Chun daoine ó ar fud an domhain unify i tuiscint ar an cine daonna dúshláin atá os comhair . Déantar é seo trí thaispeántais agus cur i láthair nuair na scéalta a dhoiciméadú mar aon le scannáin agus grianghraif relayed . Gach bliain téann an tionscadal roimh Chomhdháil Aeráide na Náisiún Aontaithe ( COP ) agus a dhéanann taispeántas . Nach bhfuil mar chuid den Chomhdháil oifigiúil , ach i limistéar poiblí , cosúil le Cearnóg nó sráide . Is iad na taispeántais do na daoine, na daoine agus go bunúsach ag na daoine : o ) Mar sin, má tá an COP na Náisiún Aontaithe Barr – síos , is é an tionscadal Bun – suas .

About me :

IMG_3032

Is é mo ainm Jens Louis Jaques Valeur . Tá mé ina ealaíontóir le Baitsiléir i nDearadh Feidhmíochta & Gnó ó Ollscoil Roskilde agus Máistreacht i Ceannaireachta Creative , Nuálaíocht & Fiontraíocht ó Ollscoil Cóbanhávan , an IT- Ollscoil agus an Scoil Deartha Danmhairge . Níos déanaí tá mé fhorlíonadh le máistir-ranganna dhírithe i staidéir Aeráide ag an roinn na hAntraipeolaíochta , an roinn na Socheolaíochta agus an roinn na hEolaíochta Polaitiúla ag Ollscoil Chóbanhávan .

Mar ealaíontóir, d’oibrigh mé go ginearálta i réimse cruthaitheach . Ó amharclann agus damhsa , suiteálacha ealaíne beag agus mór scála , scannáin agus físeáin ceoil i tosaigh agus ar chúl an cheamara , grianghrafadóireacht agus péinteáil … Is é an léiriú cruthaitheach cad ábhair dom . Is é an meán nach mbaineann le hábhar .

spreagadh :

Bhí mo athair , Ronny Jaques , grianghrafadóir i gcónaí ag taisteal ar fud an domhain , agus chuir sé a síol i dom a dhéanamh an chéanna . A bhás spreag mo tús mar lucht siúil domhan . Mar sin féin de dhíth orm críche ar mo thuras , agus mar sin thosaigh mé mo tionscadal aeráide .

Leis an t-ábhar eolaíochta ó bharr anuas sa saol acadúil agus i réimse na polaitíochta ( lena réasúnaíocht dhéaduchtach uaireanta folaigh ) , bhí mé a dhéanamh le cur chuige ionduchtach ón mbun aníos , ag díriú ar an ” urlár na talún ” nuair is gnáth daoine cónaí agus obair . Agus bhí mé a bheith díreach duine ag caint duine daonna eile , a choinneáil ar an comhrá simplí agus díreach ar aghaidh . Ba mhaith liom a iarraidh ceisteanna dar críoch oscailte agus a rá chomh beag agus is féidir , a ligean dóibh a dhéanamh ar an labhairt agus leis seo a choinneáil ar an comhrá mar fírinneach agus macánta is féidir . Agus mar sin bhí sé ; o )

An Próiseas :

Thosaigh an tionscadal amach scaoilte i bhfoirm , le fócas ar díreach ag caint le daoine faoi cheisteanna aeráide agus dúshláin áitiúla , ach i gcónaí leis an ” ealaíne” dóiteán dar críoch na inflating an domhain agus ag cur a gcuid pictiúr . Mar sin féin , thuig mé go luath go bhfuil daoine ag insint dom nuair scéalta nach raibh chuala mé cheana, agus thosaigh mé a dhoiciméadú i níos mó sonraí agus insuring go bhfuil cúpla ceist áirithe nuair a iarrtar gach uair , a dhéanamh cinnte go bhfuair mé an scéal iomlán agus a chur ar na scéalta inchomparáide .

Cúig Blianta ina dhiaidh sin , tá thart ar 500 + comhráite ar siúl i 90 + tíortha . Tá gach comhrá píosa beag de bhfreagra . A bhfreagra i gcás nach bhfuil a fhios agat cad Breathnaíonn an pictiúr iomlán mhaith . Mé a bheith tosaithe go mall a chur ar an bhfreagra le chéile agus tá sé suimiúil agus suimiúil comhghaol idir comhrá go bhfuil saol óna chéile agus a fháil go bhfuil focail áirithe a úsáidtear i mbeagnach gach comhrá a fháil .

An aidhm atá :

Ní maith liom Glasáil i ar thorthaí áirithe , ach ligean ar cíos leis an bpróiseas agus sa chás seo a thaispeáint ar na scéalta ar an mbealach . Tá mé ag déanamh taispeántais cheana faoin WorldUnite.Me ainm , leis na grianghraif gach bliain ar fud an chruinnithe COP na Náisiún Aontaithe .

Ó 2008 , tá na milliúin daoine le feiceáil ar an Taispeántais ar fud an domhain . Is iad na pictiúir thíos as an COP15 na Náisiún Aontaithe i gCóbanhávan an gCathair Cearnóg Halla , áit a raibh réamh-mheasta na n-íomhánna ar idirghníomhach 100 cruinne mór chos , agus ar taispeántas san oíche le linn na 10 lá Chomhdháil Aeráide na Náisiún Aontaithe i bhfad .

ClimateTalks.Org na Náisiún Aontaithe Cop 15 ClimateTalks.Org na Náisiún Aontaithe COP15

 

Sa todhchaí d’fhéadfadh mé a dhéanamh ar leabhar , ar idirghníomhaíocht Tablet – format , faisnéise , cur i láthair …. Beidh Am insint : o ) Chun anois tá mé dírithe fós san áireamh sna comhráite : o )

(Mar sin féin , Tá mé spreagtha go mór ag ” An Scéal Stuif ” , agus ar a mbealach scéal a insint . Más rud é nach bhfuil tú ag feiceáil air , ba chóir duit. Is féidir leat é a fháil trí chliceáil ceart os cionn nó ag dul go dtí an rannóg nasc . )

———————————

Steiner Kvale :

Agallamh Guide : Kvale ar 10 critéir a bhaineann le dea- agallóir ( foinse : Agallaimh Kvale Steinar : An Introduction to Modhanna Taighde cáilíochtúil 1996 ) :

 eolach agus eolas maidir leis an ábhar an agallaimh
Tá  Geal – na ceisteanna simplí , éasca agus gearr
 struchtúrtha a thabhairt míniú ar an struchtúr agus cuspóir an agallaimh
 milis – ligean do dhaoine chríochnú cad a deir siad
 Íogair – éisteacht leis an agallaí
 Oscail – fhreagra cad atá tábhachtach chun an agallaí
 Ba chóir Stiúrtha – fhios cad is gá aige chun a fháil amach , ceisteanna a úsáid agus leideanna
 Chriticiúil – ullmhaithe chun dúshlán a thabhairt cad é a dúirt ag an agallaí
 Tá cuimhin – cad cheana a dúradh roimhe seo agus a tharchur ar ais chuig a bhfuil ráite ; nach bhfuil ceisteanna a pléadh cheana féin ag an agallaí a iarraidh
 léirmhíníonn – trí achoimre ar a bhfuil ráite
2 Critéir bhreise :
 Chothrom – gan labhairt i bhfad ró gan labhairt ró-beag
 heiticiúil íogair Cinntíonn – fhios ag an agallaí cad é an taighde faoi agus conas a dhéanfar na sonraí a bheidh le háireamh
Déan réamhrá gearr de chuspóir an taighde agus a iarraidh faoi shaincheisteanna ábhartha rúndachta . An bhfuil Is é an t-agallaí breá le roinnt a chuid / a hainm .

It's only fair to share...Share on FacebookShare on VKEmail this to someonePrint this pageTweet about this on TwitterShare on StumbleUponShare on TumblrShare on RedditPin on PinterestShare on LinkedIn

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>